Selfservice Portal

Met de snelle technologische ontwikkelingen is de veelgehoorde uitspraak ‘Elk bedrijf wordt een tech-bedrijf’ niet eens zo vergezocht. Om het geheel van hardware, software, configuratiewijzigingen, gebruikers, koppelingen en verbindingen optimaal te laten functioneren, is een vorm van centrale monitoring onmisbaar. Te meer omdat er een toenemend aantal partijen bij betrokken is. Om alle betrokkenen 24/7 volledige transparantie te bieden, heeft Provide het Selfservice Portal ontwikkeld.

Eén centraal meldingenplatform

Met dit online portaal hebben alle partijen zicht op de voortgang en planning van onze servicepropositie. Dat doen we door in één centraal platform alle gemelde incidenten, changes, RFI’s (Request for Information), RFQ’s (Request for Quotation) en meldingen vanuit onze monitoringsystemen samen te brengen en te beheren. Daarnaast bevat het platform een kennissysteem, werkinstructies en een weergave van de CMDB (Configuration Management Database). Tevens is het portaal een handige tool om de afspraken binnen de SLA te bewaken. Alle informatie wordt vanuit Topdesk aan klanten en hun gebruikers ontsloten.

Heb je vragen?

Ons team van ICT professionals staat jou graag te woord.

+31 (0)30 6669600

info@provide.nl

Diensten PMS

Het enige wat we van de opdrachtgever nodig hebben, zijn de gebruikers die toegang dienen te krijgen en hun respectievelijke rechten. De contacten voor het implementeren en actualiseren van de Selfservice portal lopen tussen de operationeel manager aan klantkant en de Servicedesk van PMS. Het Serviceteam is telefonisch bereikbaar op nummer 030-609 0997 en via e-mail: servicedesk@provide.nl