Microsoft 365 Services

Hoewel de meeste cloud migraties starten met de overstap naar Office 365 is het geen kwestie van plug & play. Het gros van alle medewerkers is inmiddels weliswaar bekend met de basisfunctionaliteiten, inclusief Teams en SharePoint, maar laat nog veel mogelijkheden onbenut. Daarnaast kan de ideale configuratie per bedrijf verschillen. Met Microsoft 365 Services van PMS weet je zeker dat je alles eruit haalt wat erin zit.

Heb je vragen?

Ons team van Microsoft professionals staat jou graag te woord.

+31 (0)30 6669600

sales@provide.nl

Wat mag je van ons verwachten?

Deze dienst bestaat uit de volgende basiscomponenten:

  • Leveren en implementeren van een (basis)ontwerp van Microsoft 365 en aanverwante applicaties (o.a. Intune) op basis van de functionele eisen, wensen en behoeften van de opdrachtgever. Denk hierbij o.a. aan:
  • Afname van passende Microsoft 365 licenties – Office 365 E3, Microsoft 365 Business, F3 etc.
  • Videovergaderen (inclusief opnames)
  • Samenwerken, delen en centraal opslaan van documenten (Teams en SharePoint)
  • Gebruik van een persoonlijke opslaglocatie (OneDrive)
  • Opdrachtgevers adviseren met betrekking tot het toewijzen van de juiste Microsoft 365 licenties.
  • Leveren en implementeren van de passende Microsoft 365 applicaties/ licenties i.c.m. eventueel een nieuwe beveiligde (mobiele) werkplek – laptops en/ of mobiele thin clients.
  • Ondersteunen bij het gebruiken c.q. adopteren van Microsoft 365-applicaties in de vorm van inspiratie- en adoptiesessies.
  • Ondersteuning bij het configureren van de diverse Microsoft 365-applicaties/ licenties.
  • Migratie van data naar de nieuwe Microsoft omgeving.
  • De inrichting van back-up, retentie en archivering van Microsoft 365.
  • Functioneel beheer lees gebruikersondersteuning van Microsoft 365.
  • Migreren van mailboxen naar Microsoft 365/Exchange Online.
  • Testen en uitvoeren van (beveiligings)updates.
  • Gebruiksinstructies opstellen met het oog op snelle en volledige gebruikersadoptie.

 

Het contact met betrekking tot consultancy diensten verloopt tussen de ICT-manager of ICT-medewerker van de opdrachtgever en de system engineer (specialist) van PMS.

Voor operationele storingen en problemen kan contact worden opgenomen met het Serviceteam. Het Serviceteam is bereikbaar op nummer 030-609 0997 en via e-mail: servicedesk@provide.nl