19 okt 2021

Medior/Senior Servicedesk Medewerker – Heerlen

Functie

Je primaire taak is het in behandeling nemen van meldingen van verstoringen aan- of vragen over ICT middelen en diensten. Indien mogelijk los je de aanvragen zelf op en beantwoordt deze. Als dat niet mogelijk is dan zet je de vraag door naar de tweede lijn supportgroep. Je bent verantwoordelijk voor de coördinatie van de afhandeling van de melding. Deze meldingen worden door jou geregistreerd in TopDesk.

Functie-eisen

Wij vragen uitstekende beheersing van de Engelse en Nederlandse taal in woord en geschrift. Als persoon ben je initiatiefrijk, resultaatgericht, stressbestendig en vanzelfsprekend dienstverlenend. Je kunt goed luisteren en je bent flexibel.

Wat breng je mee?


– Een afgeronde MBO IT-opleiding
– Kennis van Microsoft
– Kennis van Citrix
– Kennis van TopDesk of een vergelijkbaar ticketsysteem
– Communicatief sterk
– Procesmatig kunnen werken is een must
– Ervaring met het opzetten van procedures


Inlichtingen

Tamara Rouette +31 (0)30 6669600

Sollicitatie

Tamara Rouette +31 (0)30 6669600

Solliciteren