12 okt 2021

Medewerker ICT desk – Zuid-Limburg

Functie

Wat ga je doen?

• Je bent verantwoordelijk voor het beheer van de werkplekken op locatie en je levert support.

• Je lost de problemen met hard- en software op.

• Je draagt in samenwerking met de leverancier (er wordt gebruik gemaakt van een hosted ICT en telefonieomgeving) zorg voor de juiste uitgave van apparatuur, updates, gebruikers ondersteuning, goede administratie waaronder beheer van de AD, registratie van apparatuur, etc.

• Je ondersteund de ICT bedrijfsconsultants bij projecten en changes.

• Je hebt een rol in het beheer en oplossen van problemen van onze Infrastructuur op de verschillende locaties (31 in totaal).

Functie-eisen

Wie ben je?

Jij bent pro-actief en flexibel. Je werkt zelfstandig en bent daarin zowel klant- als resultaatgericht. Je bent een teamplayer en wilt jezelf graag continue blijven ontwikkelen. Verder voldoe je aan de volgende eisen:

• Je bent in het bezit van een afgeronde MBO ICT niveau 4 diploma in de richting ICT Beheerder/Netwerkbeheerder of soortgelijk opleiding/diploma.

• Je hebt ervaring met het opzetten en beheren van Microsoft Office 365, WiFi & telefonie oplossingen, Microsoft Windows Server, Desktop, WiFi-oplossingen. Bekendheid met Microsoft Office 365, Azure, AutoPilot en/of ander device management.

• Je bent bekend met de binnenkant van een PC/laptop. Je kunt hardware problemen oplossen.

• Je bent communicatief sterk.

• Je kunt prioriteiten stellen, ad hoc schakelen en neemt graag het initiatief.

• Je bent in bezit van een rijbewijs B en auto.

• Je bent bereid om in crisissituaties beschikbaar te zijn.

Inlichtingen

Tamara Rouette +31 (0)30 6669600

Sollicitatie

Tamara Rouette +31 (0)30 6669600

Solliciteren